donderdag 19 november 2015

Baby speel paradijs

Gisteravond heb ik de baby's weer een stuk erbij gegeven zodat ook de speeltunnel erin kon. Het was wel even goed kijken en puzzelen maar gelukkig had ik genoeg materiaal in huis om het e.e.a. goed af te zetten. Terwijl ik nog druk bezig was met het e.e.a. was kleine Danté hem stiekem al gesmeerd. Bij binnenkomst in de huiskamer liep hij lekker achter mama aan te drentelen. Ondeugend ventje dat het is. Hop snel gepakt en weer in het afgezette stuk gezet om daarna snel verder te gaan met het afronden van het uitbraak veilig maken van de ren. Daarna lekker de speeltunnel erin en nog wat verder spannend maken.

De kleintjes vonden het helemaal leuk, wat een feestje. Druk aan het spelen en rondrennen. Heerlijk gezicht is het toch, een tv heb je eigenlijk niet nodig met ze. Enige wat ik nog moet doen, is de Catch me speelgoed voorzien van nieuwe batterijen. Hij doet het niet helemaal goed meer en dat is jammer want ze vinden dit zo'n leuk ding om mee te spelen. Het is heel simpel een stokje wat door een motor rondgedraaid wordt. Een doekje bedekt het stokje voor een groot deel.

Hoorde dat ze nu bij Blokker ook zoiets hebben, iets anders maar toch ff kijken of het wat is......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten