donderdag 15 oktober 2015

Lekker groeien

De kleine baby's zijn alweer 3 daagjes jong en wat zijn het toch schattige baby's. Ben alweer helemaal verliefd op die kleine hummels. Ook moeder Puk doet het super, lekker relaxt en komt ook gewoon bij ons een knuffel halen op zijn tijd. De baby's groeien ondertussen heel netjes en zijn al flink in gewicht aangekomen t.o.v. hun geboortegewicht. Lekker dat het zo goed gaat, geeft een goed gevoel.
Qua geslachten heb ik vanmorgen even gekeken maar bij één kleintje twijfel ik nog dus ik hou het nog een beetje voor mezelf en zodra ik het definitief weet, zal ik het ook overal vermelden en krijgen de baby's hun naam. Heb al een paar hele leuke namen op het oog die zeker bij ze gaan passen.

De andere aby's hebben het ondertussen goed naar hun zin in de rest van ons huisje. Eem is blij dat hij weer lekker in de mand in de keuken kan slapen, dichtbij zijn eten. Hij doet het nog steeds verbazingwekkend goed, ongelooflijk gewoon. Zelfs het spugen is de laatste tijd een stukje minder geworden en hij rent nog steeds als een gek ventje rond. Yana loopt nog steeds met haar pakje rond, ze had de wond op haar nek weer kapot gekrabd dus ze heeft nu een truitje aan zodat ze hem niet open kan krabben. Daarnaast geef ik haar Xie Tang, een kruid die help tegen de jeuk. Ziet er al heel goed uit. Ze krijgt natuurlijk iedere dag zowel 's morgens als 's avonds een papje met Echinaforce, nou dat is altijd smullen en het zorgt direct dat haar weerstand beter wordt. 

Vanna ligt iedere nacht bij ons op bed en komt 's morgens lekker bij mij liggen net zoals Yana. Zodra de wekker van Martien gaat, komt ook Eem even polshoogte nemen, tenslotte het is dan bijna etenstijd. Dat is wel even wennen voor mij, normaal liggen ze nooit bij ons en nu dus wel en vooral bij mij liggen is helemaal in, Martien laten ze een beetje met rust.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten