dinsdag 5 juli 2011

Puk is uit logeren! Gisteravond heb ik haar naar Almelo gebracht waar ze gezellig
een paar daagjes met Amarillo mag doorbrengen. Ik ben zo ontzettend benieuwd
hoe het de meid is vergaan afgelopen nacht. Tja je brengt toch je lieverd "even"
weg en draagt de zorgen over op iemand anders. Nou weet ik dat ze harstikke
goed voor haar zorgen maar ja toch.

Ze mocht toen ze aankwam direct met haar bench bij Amarillo. Mijnheer had het
al direct door dat er een leuke dame was gebracht maar de dame vond dat ie wel
wat rustig aan moest doen. Het spel van verleiden was begonnen voor Amarillo.
Katers weten precies hoe/wat, zo mooi hoe dat gaat.

Ik denk dat we haar vrijdag of zaterdag weer gaan ophalen, zal ze wel lekker
naar kater ruiken, mmm zal de rest thuis niet zo leuk vinden. Over de andere aby's
gesproken, die missen Puk volgens mij niet echt. Vanna haalt opgelucht adem, die
vervelende pestkop is weg. Tja Puk kan nu eenmaal heel goed lopen pesten, ff
langslopen, snel een tik geven of er bovenop springen en weer wegrennen. Eem
was alleen maar bezig met eten, eten en nog een eten. Maar mm ik denk dat hij al
wel 1 gram is afgevallen;-)

Yana vind het ook allemaal wel best, ze had lekker haar vleesje gehad en vond het
toch nog wat vroeg om op te staan. Dus rustig weer in het kastje met de aparatuur
teruggekropen. Is een warm plekje waar ze altijd slaapt. In de loop van de dag
krijg ik i.i.g. een berichtje vanuit Almelo hoe het gaat met Puk dus wacht vol smart......

Dan natuurlijk nog even een foto van de lover van Puk:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten