zondag 3 juli 2011

Gisteren heb ik de hele bende weer ontwormt en tevens even de nageltjes bijgeknipt. Eem voelde de bui al hangen en was er snel tussenuit gepiept. Helaas voor hem kon hij toch niet onderuit want dat ontwormingspilletje kreeg hij toch. Het viel me toen tevens op dat hij wel wat aan de mollige kant aan het worden is dus hij staat nu maar op dieeet. Eem is het er niet mee eens! Ik zal van de week even wat boontjes halen voor hem, haalt het hongergevoel wat weg en heeft hij toch wat te knabbelen.

Gisteren ook carnibest gehaald voor Yana en Puk, die vinden het heerlijk en het is voedzaam. Puk is telkens als ze krols is geweest, wat afgevallen. Denk dat Eem maar wat vet aan Puk moet geven. Nu we het toch over Puk hebben, madam is weer krols aan het worden. Ik ga dadelijk maar even de snaptest inscannen en doormailen naar de katereigenaar. Dan maar tevens aangeven dat ik verwacht deze week langs te komen met Puk. Gloeps begint nu wel spannend te worden hoor.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten