woensdag 6 juli 2011

Gisteravond laat hebben we bericht vanuit Almelo ontvangen. Puk heeft het heel gezellig samen met Amarillo. De dame is reeds een aantal keren gedekt dus dat gaat spannend worden. Over 3 รก 3,5 week kunnen we zien of Puk in verwachting is. Vandaag afgesproken dat ik Puk vrijdag weer ga ophalen. Lekker hoor dat ze er straks weer is. Volgens mij mist Yana haar wel, tenslotte zijn die twee veel samen en Puk zoekt haar altijd op.

Vanna daarintegen vind het helemaal geen probleem Die denkt ik heb nu lekker alle aandacht van het vrouwtje en hoef deze lekker niet te delen met Puk. Tenslotte is Puk een dame die weet wat ze wil en als een olifant doorstormt wat Vanna soms wat eng vind.

Vandaag hadden de thuisblijvers ook weer ontzettend veel geluk. Ik was vanwege een examen een groot deel van de dag lekker thuis. Natuurlijk wel aan het werk voor school maar toch de deuren konden lekker open dus het hele terras buiten lag vol met loungende aby's. Dat is zo ontzettend genieten als je ze allemaal zo lekker languit ziet liggen. Behalve natuurlijk als ze daarna vol stof en rommel naar binnen komen hobbelen. Pff heb je net het huis gedaan en stapt er een stoffige Vanna naar binnen. Denk dat ik ze maar eens moet leren om zich eerst uit te schudden.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten