woensdag 14 december 2016

Vanna

Het was me de afgelopen dagen al opgevallen dat Vanna nogal veel dronk, tja ze eet wel met regelmaat brokken maar toch het viel me wel ontzettend op dus maar even een afspraak bij de dierenarts ingepland voor een bloedonderzoek om haar nierwaarden te controleren.

Zo gezegd zo gedaan, maandagavond met de dame richting dierenarts. 


We hadden dit keer niet onze gebruikelijke dierenarts maar een andere (beginnende) dierenarts. Voor het prikken van bloed geen probleem, zijn het ingewikkelde dingen dan heb ik toch liever mijn eigen. 


Het prikken ging heel goed, Vanna is altijd zo ontzettend makkelijk, geeft geen krimp en is zo ontzettend lief. De ideale kat voor een beginnende dierenarts, zo wil je ze altijd hebben.

De uitslag zou ze me later doorbellen, geen probleem want Vanna wilde toch graag naar huis en ik ook.

Toen ze belde kon ze me alleen maar melden dat het allemaal goed is, alles netjes zoals het hoort en geen gekke dingen. Hartstikke fijn want mijn meisje is alweer 13 jaar dus een dame op leeftijd en niets fijner om te horen dat het allemaal goed is.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten