dinsdag 29 november 2016

Sinterklaas

Ieder jaar vieren wij met de familie sinterklaas en net zoals alle voorgaande jaren ben ik al druk bezig met het regelen van de cadeau's voor mens en dier. Eind vorige week had ik zo goed als alles binnen dus het was tijd om alles te voorzien van een mooi sinterklaaspapiertje en natuurlijk een etiket met de naam voor de desbetreffende persoon of kat/hond.

Ja ja ook de dieren krijgen altijd sinterklaascadeau's. Ik had voor de andere aby's in de familie wat lekkere snackstokjes gekocht en prachtig ingepakt in een stemmig sinterklaaspapiertje. Samen met alle andere ingepakte cadeau's in de tas gestopt zodat we dan alles bij elkaar hebben.

Gisteren aan het begin van de avond zat ik lekker op de bank, de dames hadden hun eten net achter de kiezen. Tijd om even rustig te relaxen op de bank. Ineens hoor ik een verdacht geknisper uit de speeltunnel komen, ik zat al te denken, hebben ze soms een propje ofzo? Nee niet dat ik weet, laat ik toch maar even kijken wat ze aan het doen zijn.

Nou de dames (lees Puk) had blijkbaar geen geduld met het wachten totdat ze met sinterklaas haar cadeautjes krijgt want ze had het cadeau voor Missy en Mees (de varianten van mijn schoonzusje en broer) alvast bepakt uit de slaapkamer en meegenomen naar de speeltunnel om hem daar uit te pakken.

Doet zat er natuurlijk ook bij om te proberen wat te pakken te krijgen.

Helaas voor de dames dit is niet hun cadeautje en ze mochten het dan ook niet houden. Denk dat sinterklaas ze zelfs op deze manier niets geeft, tenslotte stoute abydames worden ovegeslagen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten