zondag 3 januari 2016

Gelukkig nieuwjaar

Eindelijk even tijd om rustig achter de pc te kruipen en weer eens een verhaal te schrijven op de weblog. Afgelopen week zijn we lekker vrij geweest en deze week hebben we gebruikt om in en om het huis eens lekker op te ruimen. Daarnaast natuurlijk ook gewoon genieten van de kleintjes en de andere aby's.

Het hele spul vond het heerlijk dat we lekker thuis waren, de hele dag door het hele huis rennen is wat de kleintjes ontzettend leuk vinden. Je komt ze tegenwoordig dan ook overal tegen in huis. Het is dus opletten geblazen.

Vanna moet er ontzettend aan wennen dat ze nu overal rondrennen maar het lijkt erop als of de bach bloesem zijn werk doet. Ze is al wat rustiger en minder gestrest. Ze gaat ook netjes naar de bak, tot nu toe nog geen verstopping en mocht ik het niet vertrouwen dan krijgt ze gewoon wat Laxatrax. 

Oud & Nieuw was weer spannend met de kleintjes, hoe zouden ze gaan reageren? De volwassenen worden er niet koud of warm van. We waren bij mijn ouders dus dichtbij huis en ik ben dan ook direct na 12 uur naar huis gelopen om te kijken hoe het met de kleintjes ging. Ze waren wat onder de indruk maar nadat ik met ze begon te spelen, was er niet veel meer aan de hand. Nadat de ergste knallen voorbij waren, heb ik ze weer met rust gelaten. Ze hebben het keurig gedaan. Ben heel trots op ze.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten