donderdag 12 november 2015

Sneaky Puk

Het was weer eens tijd voor de dames om hun tanden te poetsen en ik doe dat door middel van kippennekjes. Hierop moeten ze aardig kauwen waardoor al het tandplak etc. van de kiezen verdwijnt. Ze krijgen deze altijd één of twee keer per week van mij en ook nu was het dus weer tijd. Nadat ik Puk had gegeven, ben ik lekker op de bank geploft.

Ineens zie ik Puk langslopen, pruttel pruttel en hop bij de baby's in de ren. Uh ze had het kippennekje meegenomen voor ze en was ze nu aan het roepen. Een van de baby's stond erbij en keer ernaar. Ja Puk zei ik, dat gaat nooit lukken. Is wel erg groot voor die kleine hummels. Lief dat je ze wat wilt geven maar dit gaat echt niet lukken. Het kippennekje maar weggepakt en aan Yana gegeven.

Vandaag komt het speciale voer voor de baby's binnen en vanavond gaan we dan ook maar direct met ze aan de slag om ze aan het vaste voer te krijgen. Hard nodig want ze zijn ontzettend druk en krijgen nu via mama te weinig binnen om flink te groeien. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten