zondag 15 november 2015

Het eerste hapje

Vandaag weer geprobeerd om de baby's pap te geven (lees kmr melk met wat kittenblik) en ja ja eindelijk was er een van de baby's die er zin in had. Da Vincy likte het van mijn vinger dus hop een puddinglepel met pap voor hem gehouden. Mijnheer zat lekker te smikkelen. Ook eind van de middag wederom geprobeerd pap te geven en ja hoor ook nu vond mijnheer het wel erg lekker en zat heerlijk zijn pap weg te happen. 

Dunja en Danté hebben er helaas nog helemaal geen zin in. Dat zal wel komen omdat ze genoeg bij mama weghalen. Vincy was niet zoveel aangekomen en had dus niet veel gehad via mama. Mooi de gelegenheid voor mij om hem pap te geven. Morgenochtend maar mijn wekkertje eerder zetten zodat ik de tijd heb om hem pap te geven want snel gaat het natuurlijk niet met zo'n kleine maar acht dat geeft niet. Ik geniet altijd volop van dit moment, theedoek op schoot, baby erbij en dan pap voeren. Echt een geniet momentje. Wel ondertussen Puk in de gaten houden want madammeke vindt de pap ook wel erg lekker en als ze de kans krijgt, jat ze mooi de pap.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten