vrijdag 6 november 2015

Kwakkelende Eem

Het is de laatste twee dagen wat kwakkelen met Eem. De eerste dag was hij echt niet lekker, leek er weer helemaal op dat hij weer zijn welbekende buikpijn had. Maar even aan de gang gegaan met het speciaal voer voor zieke en herstellende dieren. Dat is een poeder welke aangelengd moet worden met water tot een papje. Dat ging er hartstikke goed in. Toch blijft hij wel met regelmaat spugen. We zien ook dat hij een klein stapje achteruit is gegaan maar hij blijft nog steeds happy, om eten zeuren en natuurlijk goed slapen. We checken met regelmaat of hij nog genoeg lucht krijgt. Vanochtend heb ik hem ook lekker een klein beetje ander voer gegeven, nou dat vond hij helemaal toppie. Hij wordt denk ik dat dieetvoer ook een beetje zat. Ach soms smokkelen moet kunnen, voor zijn nieren ben ik niet meer zo bang, zijn tumor is meer verontrustend. Het maakt me verdrietig wetende dat ik niet meer de jaren van Eem kan genieten die ik voor ogen had maar op een gegeven moment dat verschrikkelijke besluit moet nemen in zijn belang. Pfff hoop dat het nog even duurt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten