dinsdag 13 oktober 2015

Jubileumshow

Afgelopen zondag was het dan zover, alle prijzen en andere spullen stonden klaar. Martien had dienst voor Puk. 's Morgens vroeg heeft hij me nog wel even geholpen met het inladen van alle spullen en toen onderweg naar Wassenaar.

Het was al aardig druk toen ik aankwam maar ik had geen katten bij dus kon lekker via de sluiproute de zaal in om alles verder klaar te zetten. Nog even alles doornemen en het was tijd om te beginnen.

Ik heb ontzettend genoten, het was lekker druk met al die katten, het uitreiken van de prijzen, het maken van foto's etc. etc. maar wel een ontzettend geslaagde dag.

Vanuit thuis kwamen geen gekke berichten dat Puk ging bevallen, alleen maar foto's van een rond rennende Eem en Puk die het niet leuk vond dat zij geen eten had gekregen van Martien. Uh ja dat mag ze wel hoor, geef maar lekker ook een hapje eten. 

Thuis aangekomen na deze lange dag, eerst onder de douche gesprongen, kleding direct in de was om eventuele virussen niet mee te nemen en tijd om op de bank neer te ploffen. Puk kwam direct uitgebreid knuffelen en kreeg zelfs een hap in mijn neus. Mmm hoop niet dat Eem haar dat heeft aangeleerd want ze zijn wat pijnlijk ondanks dat het heel lief bedoeld is. Na even op de bank, tijd om te gaan slapen en ons te laten verrassen wat Puk de komende dagen zou gaan doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten