donderdag 1 oktober 2015

Aftellen

Het weekend staat alweer voor de deur en tijd om de werpkist van Puk weer naar beneden te halen. Het begint tenslotte nu echt op te schieten. De maaltijden hebben we uitgebreid met een extra op de avond. Puk heeft hier natuurlijk helemaal geen problemen mee, hoe meer eten, hoe liever ze dat vindt.


Zondag komt er weer een klein voorraadje met kippenmaagjes/hartjes en nekjes. Daar zijn vooral de dames ontzettend dol op. Gerda, het personeel van papa in spe, kan deze bij hun in de buurt bij een poelier krijgen en komt zondag toch ongeveer in de buurt dus de dames hebben heel veel geluk. Eem lust soms ook wel eens kippenmaagjes, van mij mag hij. Hij heeft natuurlijk zijn nierdieet maar ja we zijn niet altijd meer zo streng moet ik zeggen. Hij mag de lege pakjes voer van de dames lekker uitlikken, dat is altijd zo'n feest en hij maakt het perfect schoon. Kan eigenlijk zo weer terug naar de fabriek.

Morgenochtend is het ook tijd voor de fotosessie. Kijk er ontzettend naar uit! Natuurlijk post ik de foto's op de website en in deze blog. Zaterdagochtend ga ik zelf aan de slag met mijn cursus en hopelijk kan ik zelf in de komende maanden ook diverse mooie foto's van mijn haarbollen gaan plaatsen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten