zondag 3 mei 2015

Brokkenspel

Iedere avond krijgen onze aby's een handje brokken, normaal strooi ik ze op de grond neer zodat ik de slaapkamer in kan zonder dat er bijvoorbeeld een Vanna meerent en lekker onder het bed gaat zitten zo van, pak me dan als je kan. 

Dit keer had ik een ander idee over het brokken geven, vond het wel weer eens tijd om het brokkenspel te spelen met de ze. Dat is dat ik één voor één een brokje over de grond heen schuif. Allemaal worden ze daar ontzettend druk van, want niets is leuker dan achter je brokje aan te moeten rennen. Nou ja behalve Yana want Yana is met dit spel erg lui en komt gewoon voor je staan. Ze heeft zoiets van, ga toch echt niet achter mijn voer aan rennen. Dat mogen die andere wel doen maar ik doe dat toch echt niet. Ach en ik trap er iedere keer weer in om haar dan maar zo een brokje toe te schuiven.


De beste in dit spel is Vanna, die is heel snel en wendbaar. Eem is gewoon pure kracht en beukt iedereen aan de kant en Puk? Die huppelt er heel vrolijk tussendoor. Ach iedereen zijn kwaliteiten nietwaar?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten