dinsdag 7 april 2015

Luna

Donderdagavond ben ik bij Luna op bezoek geweest om haar baasje te helpen het e.e.a. over Luna op papier te zetten. Wat een lief ding is het geworden en echt een duplicaatje van haar moeder Yana. Heel lief en rustig, toen ik haar ging knuffelen hop het knorretje ging aan. Ze houdt exact van dezelfde manier knuffelen als haar mama Yana. 

Ik merk wel dat dit me toch aardig aangreep, tja zowel wij als het baasje hebben altijd gedacht dat het een forever home was maar soms wijzigen omstandigheden en lopen dingen anders dan gepland. Maar ik ben al ontzettend blij dat we het samen kunnen gaan doen, samen op zoek naar een nieuw huisje.

Vrijdagochtend was ik even bij mijn ouders, even vertellen hoe het was etc. en toen kwam daar toch het verlossende woord. Wij willen Luna heel graag een huisje geven. We hebben na het overlijden van Dole altijd een blauwe aby gemist en tja een dochter van Yana die zouden wij graag dat huisje willen aanbieden. 

Ik heb direct een berichtje naar het baasje gestuurd en nu gaan mijn ouders samen met mij een keertje kijken bij Luna zodat ook alle partijen en elkaar een keertje hebben ontmoet en gezien. Heel spannend allemaal, zou het heel leuk vinden en weet zeker dat mijn ouders een super huisje kunnen aanbieden voor deze lieve meid en natuurlijk is haar oudpersoneel altijd van harte welkom om haar te komen bezoeken. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten