vrijdag 19 december 2014

Veiligheidshekje

Ik had afgelopen week lopen bedenken hoe we een hekje bij de deur konden gaan plaatsen wat wat makkelijker werkt dan het huidige systeem. Ik vond bij Ikea zo'n mooi veiligheidshekje wat je zonder boren in je deurpost kunt bevestigen. Tussen de spijlen wat plastic en de baby's blijven mooi in de kamer, vind Vanna ook wel zo prettig.

Zo gezegd, zo gedaan. Gisteravond bij Ikea het hekje gehaald en in elkaar gezet. Nou Casimir was binnen 2 seconden het hekje over gevolgd door Chanel. Mijn plan helemaal mislukt......... Pfff ze zijn ook zo ontzettend bij de hand die baby's.

Het hekje heb ik wel laten zitten want als ik nu 's morgens de kamer in kom, kunnen ze niet direct langs me heen rennen en voor de rest is het jammer voor Vanna maar de baby's gaan gewoon het hele huis door als wij thuis zijn. Kan er niets aan doen, ze zijn te eigenwijs, echte aby's

Geen opmerkingen:

Een reactie posten