vrijdag 14 november 2014

Eem is zijn tweede dag ingegaan van zijn dieetvoer en mijnheer is weer helemaal opgefleurd. Hij vindt het eten zalig en hapt het lekker weg. Daarnaast krijgt hij weer zijn antimisselijkheids-medicijnen en ook dat zorg ervoor dat hij zich een stuk beter voelt. Vanochtend vertrok hij na zijn hapje eten niet direct zijn mandje in, wat hij de laatste tijd vaak deed, maar ging mij gezellig lastigvallen met zijn drukke gebabbel en aanwezigheid. Hij vond het zelfs nodig om mij een lieflijke beet in mijn wang te geven. Iets minder maar wel lief van hem. Ben nu ook bezig met het uitzoeken van een waterfontein voor het kereltje (en de rest natuurlijk) en dan zien we half december wel hoe zijn waarden zijn.

De baby's kregen vanochtend voor het eerst pap, dat is blikvoer met kittenmelk. Helaas werd het nog niet zo gewaardeerd en begonnen zowel Casimir als Chanel de boel onder te graven. Een trucje die ze van mama Puk hebben geleerd. Ondertussen was C-Jay onder luid gepiep bezig met zijn eerste plasje op de kattenbak. Puk was al helemaal ongerust dus ik zei al tegen haar, maak je niet druk hij is alleen bezig met zijn eerste plasje op de bak, net zoals Chanel afgelopen week. Was ook zo'n druk gepiep.

Vanavond ga ik maar pap maken met meer kittenmelk en minder blik, hopelijk wordt dat meer gewaardeerd. Even een beetje opwarmen voor de kleine baby's en hopelijk gaan ze het dan waarderen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten