maandag 12 september 2011

Vandaag was het weer gewoon een werkdagje. Puk had ik voorzien van genoeg eten om de dag mee door te komen, de andere helaas niet want Eem staat natuurlijk nog steeds op rantsoen. Toen ik thuiskwam was de hele bende al door Martien voorzien van een natje en droogje. Lekker makkelijk dus vandaag voor mij. Natuurlijk wel nog even de pukkies wegen en wat zag ik tot mijn grote verbazing? Een van de sorrelkereltjes heeft al een stukje zijn oogje open. Normaal is rond de 10 dagen maar deze knul vind dat 5 dagen ook moet kunnen. Ook de rest ziet eruit alsof ze elk moment hun oogjes kunnen gaan openen.

Na het wegen wat het ook tijd om even het nest schoon te maken. Ik heb de hele bende maar even links in de bak gelegd, dekentje vervangen en de hele bende weer op de schone deken. Het viel me nog mee hoe goed ze allemaal mee werkte. Puk was de enige die dacht, ik plof alvast neer maar jammer voor haar, ik moest het dekentje nog neerleggen. Heb zo'n heerlijk snoezeldeken voor ze, is lekker warm en zie ook dat ze het goed bevalt. Vond ook weer een navelstrengetje die was afgevallen. Ze doen het dus ontzettend goed alleen nu nog de grote taak om een leuke naam te verzinnen.

Ik hoop binnen een paar dagen de pukkies officieel te kunnen voorstellen met hun eigen naam.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten