zondag 11 september 2011

Net weer een weegsessie gehouden van de kleine (b)aby's. Goh wat groeien ze zeg, pff echt net pokokmelk wat mama Puk heeft. Onze enige meid weegt alweer 150 gram en dat met een geboortegewicht van 96gram. De mannen zitten allemaal op 140 gram, ook helemaal niet slecht moet ik zeggen. Heerlijk dat ze allemaal zo goed gaan.

We hebben de rest nog steeds niet in de huiskamer gelaten, Puk is nog steeds erg beschermend maar komt toch met regelmaat even bij mij knuffelen op de bank. Totdat ze denk dat ze iets hoor, rent ze weer naar haar kids.

Gisteravond toen het hard onweerde, had ik het idee, dat zal ze wel niet zo leuk vinden. Maar nee hoor, helemaal geen krimp. Behalve toen er wat regen tegen het raam tikte, zag ik Puk's koppie uit de bak komen van wie tikt daar tegen het raam??? Ook de andere gaven totaal geen krimp, lekker hoor van de relaxte aby's, ik had het er zelf veel moeizamer mee. Hou niet zo van onweer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten