donderdag 15 september 2011

Mmm gisterenmiddag sloeg bij mij toch de twijfel, zijn het wel 3 katertjes en 1 poesje? Ik dacht laat ik nog een extra check doen en tja toen begon ik te twijfelen. Ik ben er al niet zo'n held in om het geslacht te bepalen. Vandaag ga ik dan toch nog maar een keertje heel goed kijken of ik het goed gezien heb, als ik het definitief weet, kan ik het ook gaan doorgeven aan de fokvereniging maar tot die tijd toch maar even niet.

Gisteravond verbaasde ook een van de sorrels me. Ik keek even de bak in en zag 'm al druk aan het oefenen om te kunnen lopen. Staartje in de lucht, proberen de pootjes onder het lijfje te zetten en niet het standje zwemmen. En wauw wat ging dat al goed zeg, een heel mooi rondje (van een doorsnee van 10 cm) gelopen en toen weer lekker bij broerjes/zusjes gedoken. Het verbaasd me niet want na 5 dagen had hij ook al een oogje open dus het is gewoon een snel knulletje. Knulletje?? Ja ik denk het wel maar ja kan dus toch ook een meid zijn. Ach als ze maar lief zijn en dat zijn ze zeker, hele lieve zoete kids.

Gisteravond toch ook nog even met Yana naar de dierenarts geweest. Ze had vorige week tegen de jeuk tabletten gehad. Werkte perfect maar hadden één bijwerking, de weerstand neemt af. Dus prompt Yaan een virusje opgelopen. Gelukkig zit alles nog netjes gescheiden van Puk en pukkies. Houden we ook maar zo. Maar ze mocht dus even mee naar de dierenarts. Een klein kuurtje antibiotica moet haar binnen 5 daagjes weer helemaal de oude maken. De dierenarts vond haar wel een heel lief ding, tja het is ook een schatje, vanacht heeft ze de hele tijd bij mij gelegen, koppie onder de deken vandaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten