woensdag 24 augustus 2011

Van de week was het voor Vanna weer beessies-tijd. De hele tijd loopt ze te slepen met ze, naar binnen, naar buiten, naar de slaapkamer en zelfs mochten ze in de toekomstige bevallingskist van Puk. Deze staat al een paar weekjes in de huiskamer zodat ze er aan kunnen wennen. Het leek mij geen goed idee om daar ook een beessie neer te leggen dus ik heb hem maar even verwijderd achter de rug van Vanna om.

Ook Martien was helemaal in, hij kreeg van Vanna heel lief een beessie aangeboden. Daarna stond ze smachtend naar hem te kijken, ondertussen trappelend met haar voor- en achter poten en kwispelend met haar staart. Zal dit fenomeen bij haar eens op de film vastleggen want het ziet er heel apart uit.

Ondertussen gaat het met Puk heel erg goed. We zaten te denken aan een verhuisbericht want Puk is heel vaak in de keuken te vinden. Ik heb dan ook de voedingen maar uitgebreid zodat ze wat meer binnenkrijgt maar ben er wel voorzichtig mee. Wil niet dat ze te dik wordt en moeite met de bevalling krijgt. Het is nu nl. nog maar ruim 2 weken voordat ze moet bevallen.

De kist vind ze helemaal goed, zal wel schelen dat ze bij het laatste nestje van Yana in het begin zwaar heeft meegeholpen. De bak is dus een oude bekende voor haar. Momenteel ligt echter Eem in de bak, hij is in protest want hij is het er niet mee eens dat hij op dieet is maar ik moet eerlijk zeggen, hij ziet weer mooier uit nu er wat grammetjes af zijn. Helaas kan ik hem daarvan niet overtuigen en wil hij gewoon weer meer eten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten