vrijdag 17 juni 2011

Nu het steeds dichter bij komt dat Puk naar de kater mag, ben ik ook al begonnen met te inventariseren of alles in huis is voor de big happening. Gisteren daarom via Spat het e.e.a besteld mocht een van de kleintjes van Puk wat hulp nodig hebben bij het drinken. Diverse kleine speentjes en spuitjes besteld. Nu nog even KMR regelen zodat ik dat ook weer op voorraad heb staan. Altijd makkelijk.

Als ik erover nadenk, begint het wel te kriebelen hoor. Als ik naar Puk kijk, denk ik, meisje je wordt alweer zo groot, ik vind haar soms nog gewoon Puk, onze kleine benjamin. Ben dan ook zo ontzettend benieuwd hoe ze het gaat doen en hoe het gaat met de rest van de aby's vooral met Yana want dit keer is het Puk haar nest en niet die van Yana.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten