zaterdag 26 februari 2011

opruimen

Het is weer weekend en het huis is weer helemaal aan kant. Martien was weg, hardlopen dus ik heb samen met de aby's het huis gedaan. Vièra heeft me uitstekend geholpen met het verschonen van het bed. Wat is er niet leuker om onder het matras te kruipen, het dekbed aan te vallen en heel hard de slaapkamer in en uit te rennen.

De deur naar de (afgezette) tuin had ik ook opengezet, stroom weer op de draden. Ze hebben allemaal een frisse neus gehaald en heerlijk met hun vieze pootjes het net schoongemaakte huis betreden. Mmmm toch niet zo'n handige actie van mij vooral nu het telkens wat miezert. De deur staat by the way nog steeds open maar het enige wat ik zie, zijn aby's die zich heerlijk op de kachel hebben gedeponeerd. Eem is de stoerste, die ligt in de slaapkamer bij de buitendeur. Zo pak je toch nog je frisse neus en kun je heerlijk slapen. Dit doet de man altijd hoor ook al is het hartje zomer. Eem vind het heerlijk om in de deuropening te liggen, lekker briesje om z'n oren maar toch een lekker plekje binnen.

Vanmiddag gaan we even naar de stad, denk dat ik dan direct maar even kijk of ze een nieuw krabpaaltje hebben. Ze hebben hier één grote maar ook een klein paaltje en tja die ziet er niet meer uit. Ze doen altijd braaf hun nagels daarop scherpen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten