vrijdag 3 december 2010

6 weekjes

Vandaag is het alweer 6 weken geleden dat onze hummels op de wereld zijn gezet. Wat gaat de tijd toch ontzettend snel bij ze. Sinds van de week hebben we de afzet weggehaald want onze Levi ging er gewoon overheen. Het hekje staat nu nog wel om de grote krabpaal zodat ze daar nog niet op kunnen. Vinden dat toch nog wat te hoog voor ze om op te spelen. Niet dat ze er naar talen hoor, de bank en de stoelen zijn helemaal toppie. Kun je leuk elkaar bespringen, rennen, erop en eraf klimmen/springen etc.etc.

Luigi was gisteravond alleen wat onvoorzichtig, de jongen was druk op de tafel aan het spelen maar viel naar beneden met zijn enthousiasme. Tja en toen had het kereltje een auw-poot. Ik heb de lieverd lekker bij me op schoot genomen, even gevoeld of alles goed was en toen heeft de kerel de hele avond bij me op schoot gelegen, natuurlijk tijdens het eten niet.

Luigi

Ik ben nu lekker een week vrij vanwege studie maar kan daardoor ook heerlijk genieten van de pukken. Vandaag de eerste dag hiervan en wat is dat toch lekker zeg. Heb de kamer even aangeveegd met hulp van Levi en Luigi die de bezem wilden aanvallen. Daarna de dweil eroverheen. Mm toen waren ze niet meer te bekennen. Ze hadden zich teruggetrokken in mijn tas met studieboeken, is een leuke plek om in te spelen. Toen de bende moe was, zijn ze er gewoon op in slaap gevallen.


Levi, Luna en Luigi

Puk heeft vandaag ook de hele dat bij de hummels gezeten zelfs toen ik nog even de laatste sinterklaasinkopen moest doen. Het gaat nu zo ontzettend goed dat ze wat mij betreft er gewoon dag en nacht bij mag blijven. Ze vindt het nl. fantastisch om mee te spelen en te rennen, het is zelf nog zo'n kleuter. Zullen het wel missen want Puk komt iedere ochtend als Martien al opgestaan is, lekker bij mij onder de deken liggen. Het is zo'n ontzettende schat met een super karakter

Wat betreft sinterklaas, ik denk dat dit jaar iedereen wel weet welke cadeau's van deze sint komen. Gisteravond waren de pukken druk bezig met het perforeren van onze mooi uitgedraaide gedichten. Ze bijten nl. overal in, je kleding, elkaar, in kranten etc.etc. Maar nu? Nu zie ik Luna in het mandje naast me liggen en de heren lekker bij mamma. Het is dus heerlijk rustig in huis, zalig...... Kan ik zo een filmpje downloaden van mij telefoon. Kan die dadelijk ook op Youtupe
Luna


Geen opmerkingen:

Een reactie posten