vrijdag 19 november 2010

4 weken

Onderwijl achter m'n pc zittend om weer een verhaal te schrijven, is er in de kittenren een heel gevecht bezig tussen Luna, Levi en Luigi. Ik zie alleen maar pootjes die alle kanten opgaan. Ja ja de kids zijn vandaag dan ook alweer 4 weken jong en beginnen zich steeds verder te ontwikkelen. Het met elkaar gaan spelen hoort daar ook bij en dat doen ze op dit moment dan ook volop. Puk begint de boel steeds interessanter te vinden en wil heel graag met de hummels spelen maar daar zijn ze nog wat te klein voor. Gisteren wilde ze met Luna spelen maar die schrok zich een hoedje en zocht direct troost bij haar moeder. Daarop ging Puk maar lekker met Eem aan het keten, lees dat ze de hele kamer door schoten, achter elkaar aan rennend.

Morgen gaan we eens rustig kijken of de hummels ook iets van blikvoer willen. Vandaag hield ik bij Luigi een vinger voor die ik in een beetje voer had gedompeld en hij begon al te liggen dus ik denk dat ze er klaar voor zijn om langzaam over te stappen op vast voer. Zal eerst wel een ontzettend geklieder gaan worden want ze lopen gewoon door het bord heen, dat weet ik nu al. Ach de wasmachine is heel geduldig dus........

Morgen ga ik weer wat foto's op de blog en op de website plaatsen, vandaag weer heel wat schattige plaatjes geschoten dus die wil ik natuurlijk aan iedereen laten zien. Hou daarom de site maar weer goed in de gaten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten