vrijdag 26 augustus 2016

Kattenbaktraining voor de muizen

Afgelopen week was ik bezig met het scheppen van de kattenbakken. De bak waar Doet op gaat, zag er vreemd uit. Tenminste er lag iets in wat ik niet kon thuisbrengen. Het was bruin en zag er vreemd uit. Ik dacht al heeft er eentje last van zijn darmen, maar eens kijken wat het is. Toen ik dichterbij kwam, zag ik al wat het was. Een ikea muis in de kleur bruin. Zucht Doet had zeker de muis meegenomen naar de kattenbak. Ik dacht mm zal een eenmalige actie zijn totdat ik gisteren weer de kattenbakken ging scheppen. Nu lag er een grijze ikeamuis in de bak. Blijkbaar vindt Doet dat de muizen ook naar de kattenbak moeten. Heb ze allebei maar even onder de kraan afgespoeld en nu liggen ze bij de was om even weer helemaal fris te worden. Benieuwd wanneer haar grote witte muis mee mag........

Geen opmerkingen:

Een reactie posten