maandag 18 april 2016

Operatie Puk & Britt

Afgelopen vrijdag was het dan zover, Puk en Britt mochten met mij mee naar de dierenarts. Daar aangekomen mocht ik ze in hun kooitje daar zetten. Puk heb ik met haar eigen vervoersbench ingezet was die keek zo ontzettend angstig, dat ik het voor haar prettiger vond om haar gewoon in haar eigen bench te laten zitten. Kunnen ze haar ook met bench en al meenemen naar de operatiekamer. Scheelt weer met extra tillen in de hand want Puk is een angsthaas maar kan daardoor ook heel pittig worden.  
Britt was aardig relaxt, haar ook met haar bench erin gezet en deurtje open gemaakt. Kwam er direct uit trappelen en kopjes geven. Natuurlijk zie je ook dat ze het spannend vind maar niet zo bang als Puk.

Eind van de ochtend belde Kees de dierenarts al op de het heel goed gegaan was bij beiden. De baarmoeder er helemaal uit was gehaald zoals ik ook gevraagd had. Als ik dit niet had gedaan, zouden ze toch ook alles eruit gehaald hebben. De baarmoeder was iets vergroot en dan is de regel bij hun alles eruit. Niets vreemds voor de rest maar puur voorzorgmaatregel.

De meiden aan het einde van de dag weer opgehaald en hup lekker naar huis waar ze eigenlijk weer snel in hun oude doen waren. 's Avonds een klein hapje eten. Het gaat nog steeds goed moet ze, krijgen nog wel Metacam tegen de pijn maar het ziet er heel mooi en rustig uit. Over 10 daagjes gaan ze allebei nog even mee voor een check. Zal Puk weer leuk vinden want die verdwijnt ech

Geen opmerkingen:

Een reactie posten