dinsdag 29 maart 2016

Hamster

Gisteravond zat ik rustig op de bank, tijd om nog wat achter mijn pc te klussen. Dunja hing weer bij mij rond, de andere dames lagen in de keuken. Ik was namelijk aan het wassen en blijkbaar vinden ze het vooral erg prettig als de droger aan staat. Geeft natuurlijk flink wat warme lucht en dus een hele warme kamer, tja dan komen ze allemaal de keuken bijna niet meer uit. Behalve dus die kleine meid, die was alweer helemaal uitgerust van de dat ervoor.

Opeens zie ik haar aan de deken op de krabton trekken en hop op de grond gooien, wederom in haar bek nemen en richting de stoelen achter vertrekken. De deken moest blijkbaar achter op de stoel. Zowel Martien en ik zaten vol verbazing te kijken hoe die kleine smurf met de deken druk achter zich aantrekkend door de kamer liep. Nadat ze deken er lag, was het klaar en kwam madammeke weer naar mij toe. Ze begon nu aan een van de kussens te trekken en hop ook die werd meegenomen.

Mmmm nu verklaard het waarom ik soms overal door het huis dekens vind, Dunja is dus een sleper. Het is wel ontzettend komisch om te zien, zo klein als ze is lukt het toch wel om zo'n deken mee te nemen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten