zondag 20 september 2015

Wat een aap is die Eem toch, de supplementen waren binnen maar Eem weigert om één van de twee te eten. Het is gebaseerd op vis en tja mijnheer eet dat dus niet. Ik wil hem ook niet teveel dwingen vooral omdat ik al de antibiotica moet geven. We geven dus alleen de kruiden voor een beter immuniteit en kijken of dit helpt/werkt. 

Voor de rest doet de knul het lekker, hij rent, speelt, pest nog steeds de meiden en ziet er prachtig uit. We genieten dus volop van ons ventje die met de dag verwender wordt door al die aandacht. Nu krijgt de rest natuurlijk ook genoeg aandacht maar Eem probeert dat soms wel eens te voorkomen door de meiden weg te jagen.

Puk hoeft hij niet weg te jagen want die is veel in de keuken te vinden. Ze is zwanger en heeft dus alleen maar trek. Afgelopen vrijdag heeft ze zelfs de kippennekjes gejat die op de aanrecht lagen om te ontdooien. Heb nog nooit wat hoeven weg te leggen bij hun dus dit was een openbaring voor mij. Ze heeft ze volgens mij allemaal zelf op geknaagd. Lag in ieder geval lekker uit te buiken op het bed dan ik niet anders kan bedenken dat zij de dader is geweest. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten