vrijdag 25 september 2015

Van alles

Gelukkig voelde onze Eem zich weer het mannetje toen wij gisteren thuiskwamen. Helaas was ik wel zo onverstandig om hem zijn gewone hoeveelheid eten te geven, lees alles uit gespuugd, natuurlijk precies over ons beddengoed. Kon direct de wasmachine weer volop aan het werk zetten. Daarna maar rustig kleine hoeveelheden gegeven en dat ging ontzettend goed. Behalve zijn laatste maaltijd, toen zat hij helemaal vol, had hij echt geen trek meer. Ik balen want daar zat nog een beetje medicatie in. Nou dan maar het tabletje zo in zijn bek. Vanochtend zagen we nergens iets liggen dus zou het dan zijn dat we toch een modus voor hem hebben gevonden? Ik hoop het zo want spugen is niet leuk voor hem.

Yana doet het weer helemaal lekker, geen last meer van jeuk dus haar staart is alweer mooi van kleur, geen geïrriteerde plek meer zichtbaar. Verwacht dat ze nu geen last meer gaat krijgen en ze weer helemaal kan herstellen. Lekker als je direct merkt dat medicatie helpt. Nou had de dierenarts ook gezegd dat hij wel verwachte dat het snel zou opknappen.

Dan ons zwangere Pukje, door alle hectiek met Eem hebben we het hier weinig over maar het meisje begint alweer op te schieten. Rond 15 oktober is ze uitgerekend. Van de week zag ik aan één kant twee bobbels zitten, mmm daar zitten zeker twee baby's. Aan de andere kan i.i.g. één bobbel dus vermoed dat madam er gewoon weer 4 heeft. Ze zit weer ontzettend goed in haar vel, vreet als een bootwerken en past heel netjes op mijn broodtrommel als deze klaar staat op de aanrecht. 

Wordt ook weer eens tijd om wat foto's te posten. Nu nog even gewoon die ik gemaakt heb op de mobiel maar volgende week vrijdag krijgen de aby's bezoek. Een mede-somaby liefhebber komt langs en ze gaat mijn kanjers op de foto zetten. Ben ontzettend benieuwd hoe het gaat en hoe de aby's het vinden. Ze kunnen ontzettend eigenwijs zijn, Puk heeft wel eens speciaal bezoek gehad voor haar maar Puk had andere plannen, ging gewoon liggen slapen in de zon en liet het bezoek het bezoek.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten