vrijdag 14 augustus 2015

Darmen weer oké

Zoals ik gisteren al in mijn blog schreef, had Vanna weer last van een dwarsligger. Ik heb haar behandeld met een klysma en hop in de bench met een kattenbak/drinken en lekker mandje. Toen ik thuis kwam uit mijn werk stond madammeke alweer helemaal vrolijk te wezen. Ze mocht er natuurlijk direct uit, kon ik ook even het kattenbakje checken en yes er lagen twee hele mooie keutels in. De dwarsligger (die er 's morgens na de klysma al uit was gekomen) had ervoor gezorgd dat ze zo moeilijk kon gaan. Nu deze weg was, was de weg weer vrij. Lekker een bakje eten voor haar gemaakt (en natuurlijk de rest) want ze had die morgen geen behoefte aan eten. Blij dat het leed weer geleden was. Wel weer even een nieuwe klysma bestellen, deze moeten we gewoon bij haar op voorraad hebben omdat het één keer in de zoveel tijd mis kan gaan. Gelukkig zijn we nu al zo ervaren dat we precies weten hoe we het weer kunnen oplossen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten