donderdag 4 juni 2015

Planning??

En dan vindt Puk het nodig om zich vooral niet aan onze planning te houden, lees dat madam sinds deze week krols is. Normaal is dat toch zo'n 4-6 weken nadat je stopt met de pil maar bij Puk dus niet. Die is nu heerlijk krols :-( Bij Puk altijd een vervelende gebeurtenis want madammeke vindt het nodig om soms te sproeien, lees dat ik nu de hele tijd als ik thuis ben, de boel af struin om te kijken of er niet ergens is geplast. En dan hebben ze natuurlijk sinds vandaag nog een steiger in onze tuin geparkeerd. Tja eerst maar eens kijken of er een mogelijkheid is voor de aby's om erop te klimmen want anders zijn ze toch echt tot binnen veroordeeld. Wil het risico niet lopen dat ze er ineens vandoor gaan via de steiger.

Eem is ondertussen ingepland voor zijn enting en niercheck. Volgende week vrijdag mag hij samen met Luna naar de dierenarts. Luna voor haar controle na de operatie en Eem dus om te kijken hoe het met zijn nierfunctie gaat. Denk persoonlijk aardig goed, van de week had hij mij tuk. Martien was vroeg uit zijn werk en had ze dus al eten gegeven. Moest toen nog even naar de garage. Ik niet gezien en bij thuiskomst hup die aby's een hapje eten gegeven. En het ging er bij allemaal in als koek. Hadden ze dus mooi twee keer een maaltijd achter elkaar op, stelletje apen.

Met Luna gaat het ondertussen zo ontzettend goed. De wond is al heel mooi aan het genezen, super werk door onze dierenarts. Ze weet ook ontzettend goed mijn ouders om haar pootje te draaien. De morgen is haar knuffelmoment, lees dat ze met haar pootje loopt te tikken van hé hier ben ik en ik wil een bolletje en een knuffel. Zo ontzettend lief.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten