maandag 2 februari 2015

Alles gaat lekker zijn gangetje. Puk haar pootje ziet er prachtig uit, haartjes komen alweer terug dus de anti-jeuk medicatie heeft zijn werk goed gedaan. Mijn meid ziet er weer helemaal prachtig uit. Ze is ondertussen lekker ondeugend, echt een klein aapje. Afgelopen weekend is ze zelfs samen met Yana even in de tuin geweest. Op de vlonder was wat minder want daar lag nog sneeuw en dat is natuurlijk koud aan je pootjes. Daarna was het tijd om samen met mij het bed te verschonen, ze is daar ook zo'n goede hulp bij, not. Hangt aan de lakens, rent, springt en doet gek maar zo ontzettend gezellig.

Ondertussen viert Vanna's verslaving aan de Beesies weer hoogtij dagen. Overal in huis liggen die dingen. Maakt niet uit, overal ligt er ineens eentje. Martien was dit weekend niet zo lekker, nou dan helpt een Beesie wel, tenminste vanuit Vanna's oogpunt. Zelfs toen ik ze in het mandje had gelegd omdat ik ging dweilen, moesten ze er weer uit. Hop met een plof liggen ze weer op de grond. Valt me mee dat ze nog niet uit de drinkfontein van haar moeten drinken.

Yana is ondertussen ons luie Yaantje, heerlijk op de kachel hangen. Heel even naar buiten maar dan hop snel in een sneltreinvaart weer op de kachel want het is toch best koud buiten.  En tja Eem die is alleen maar bezig met eten, eten en nog eens eten. Maakt hem niet uit wat hij te eten krijgt wat in zijn geval met zijn nierdieet wel heel makkelijk is. Hij doet het ontzettend goed en is nog maar sporadisch misselijk dus denk dat die kruiden echt werken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten