dinsdag 7 oktober 2014

Voetballertjes

Volgens mij zitten er voetballertjes in de buik van Puk want wat kunnen die baby's trappen zeg. Ik kon het heel mooi zien toen Puk lekker bij me op schoot hing. Nou ja op schoot hing, ik bedoel dat ze half over mijn schouder hing want liggen gaat niet meer zo makkelijk met de buik die ze nu heeft. Was wel heerlijk om even lekker met haar te liggen en naar haar buikje te kunnen kijken. Puk vond het ook zalig, die lag met haar snoet in mijn gezicht. Vind ze ook zalig, ze houdt ervan dat je met je adem in haar vacht blaast. 

We hebben het eetschema voor de laatste week ook  maar wat omgegooid. Ze krijgt nu tussen de middag een extra hapje en 's avonds krijgt ze meerdere porties zodat ze zich ook prettiger voelt en het makkelijker is voor haar. 

Het begint nu ook al echt op te schieten, ik begin al wat kriebels te krijgen. Puk is de rust zelve. De rest kan nog even lekker genieten van hun vrijheid in huis want straks is de woonkamer even verboden toegang. Puk wil de eerste 2 รก 3 weken rust hebben dus de rest is even tot de rest van het huis veroordeeld. Niet dat ze dat erg vinden, de keuken en slaapkamer hoort daar ook bij en dat zijn nou net de favoriete kamers van ze. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten