vrijdag 23 mei 2014

Outsidermiddag

Afgelopen zondag mocht Britt mee naar de outsidermiddag van SAN. Dit is een middag waar somaby's in ene informele sfeer worden gekeurd door een keurmeester. Omdat mijn moeder nog nooit met Britt naar een show was geweest, had ik haar hiervoor opgegeven.

Eerst natuurlijk de veterinaire keuring maar daar kwam madammeke heel goed doorheen. Na een aantal andere somaby's was het de beurt aan onze Britt en wat een toppertje is het toch! Ik weet zelf wel dat ze er goed uitziet, mooi qua kleur maar ook als type. De keurmeester was helemaal weg van haar, het is dan ook een eigenwijs, lief ding. Druk maar ook heel vriendelijk en dat karakter liet ze heel goed zien. Mijn moeder was natuurlijk apetrots op het meisje en ik niet minder. Ze moet alleen nog wat meer body krijgen wat inhoudt dat ze qua bespiering goed is alleen moet ze nog wat meer de breedte in maar ja met dat ADHD gehalte van haar is dat ook niet verrassend.

We wachten nog lekker een jaartje voordat ze een nestje mag, kan ze nog even lekker genieten van haar jeugd en verder uitgroeien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten