zaterdag 2 februari 2013

Sinds vandaag hebben de kleintjes het hele huis tot hun beschikking en leuk vinden ze dat! Ze hebben ongeveer de hele ochtend, kamer in, kamer uit. Het was een groot feest en nu is het spul gevloerd. Heerlijk moet ik zeggen want gisteravond waren ze toch zo ondeugend, pfff niet normaal meer. Balou vond het helemaal gaaf om in de lamp te springen, ik wat minder. Later begon Puk samen met Beau mijn haar te modeleren, pfff jochie is toch redelijk ruig maar daarna is hij lekker in mijn nek in slaap gevallen.
 
Ook op dit moment heerst er weer een serene rust want die pukken zijn vanmiddag ook nog extra uitgeput door mijn kleine nichtje die een middagje bij ons was. Wij genieten ondertussen ook van de rust behalve Eem want hij heeft al die kleintjes bij hem in de mand liggen. En ik kan je vertellen ze zijn echt niet onder de indruk van een brommende Eem die het niet leuk vind als zo'n kleine over hem heen kruipt. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten