vrijdag 25 januari 2013

Er heerst een serene rust is huis, alle aby's slapen momenteel. Ik geniet even van deze rust want dat is momenteel met die kleintjes in huis toch wel uniek. Net even lekker met ze gespeeld, lees van alles voor ze weggegooid en Balou als een buldozer erheen, alle andere wegduwend.
 
Ik heb lekker vis uit de vriezer gehaald en ben deze aan het koken. Kijken of de kleintjes dit ook lusten als klein snackje tussendoor. Vanna krijgt zowiezo, even lekker verwennen dat meisje want samen met Puk gaat nog steeds niet echt lekker. Nu vind madam het niet erg om 's nachts lekker bij ons in bed te liggen maar ja op dit moment zit ze alleen. Ga op tijd lekker bij haar zitten, tenslotte lang leve het tv kijken op andere toestellen dan je tv-toestel.
 
Zondag ga ik bij Kayleigh kijken, dat is de kleindochter van Vanna. Benieuwd hoe de kleine meid er in het echt uitziet. Ook even kijken of ik nog een mooie verenstok kan scoren want die van ons is verdwenen. Weet niet waar hij is maar denk ergens onder een kast. Hij is heel handig om te gebruiken bij het maken van foto's. Kan ik weer wat mooie foto's maken van ons grut.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten