vrijdag 23 maart 2012

10-1

Het lijkt wel een voetbalwedstrijd als je naar de titel kijkt, dat is het net niet alhoewel.... Puk en Martien zijn nl. in een strijd gewikkeld, iedere morgen opnieuw. 's Nachts is de slaapkamerdeur bij ons dicht, dan mogen de aby's er niet in. Slapen met aby's is echt onmogelijk, tenminste voor mij. Martien slaapt gewoon door maar ik word wakker en lig verkrampt in bed, bang dat ik een aby plet als ik me omdraai dus ze mogen de slaapkamer niet in. Maar ja dan 's morgens, Martien staat meestal rond een uurtje of half 6/6 op en ik pas kwart voor 7. Ik zit er dan ook helemaal niet op te wachten om de hele bende in de slaapkamer te hebben want slapen doe je dan niet meer. Ze willen ETEN en dat zullen ze krijgen ook dus ze moeten nog steeds buiten de slaapkamer blijven. Makkelijker gezegd dan gedaan met Puk. Ze staat klaar om hoe dan ook langs Martien heen te komen. Met de handen lukt het niet om haar tegen te houden dus de nieuwe strategie is een kussen. Kussen de deur uit om als buffer te functioneren maar helaas. Puk duwt net zo hard totdat ze er langs is, als het niet links om is dan rechts om. Heerlijk toch zo'n brutale aap;-) Enige minpunt dat ik dus vroeg wakker ben.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten