zaterdag 25 februari 2012

Eerst maar even over yana. afgelopen donderdag mocht ze naar de dierenarts om haar te laten castreren. Ik vind het altijd moeilijk om ze achter te laten, zo ook deze keer. Ze zou op tijd geopereerd worden. om een uurtje of 2 werd ik gebeld. Alles was goed gegaan, wel was de hele baarmoeder eruit omdat die onrustig was. Hadden we haar krols laten worden dan was het zeker een baarmoederontsteking geworden. Wat betreft de mamatumoren, gelukkig was daar niets van te vinden.  Om 4u heb ik haar weer opgehaald. Madam was al goed bij en thuis aangekomen wilde ze maar een ding ETEN. Ik had speciaal voer meegekregen, daar heb ik haar om de anderhalf uur een lepeltje gegeven. Yana heeft tot nu toe nergens last van, ze heeft nog wel pijnstilling, dat gaan we rustig afbouwen. Ik ben blij dat het allemaal zo goed is gegaan en yana weer helemaal die happy yana is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten