vrijdag 6 januari 2012

Puk blijft nog steeds ontzettend druk, het is heel opvallend. Ze lijkt echt weer een jonge puber en dat terwijl ze toch echt 4 koters op de wereld heeft gezet. Gisteravond heb ik haar en Yana op de pil gezet, dit om weer de rust qua krolsheid terug te brengen. Voor Yana moet ik nu een afspraak gaan maken om haar te laten steriliseren Maar eens kijken wanneer ik dat goed kan inplannen want madam moet natuurlijk wel even bijkomen van zo'n ingreep en dan wil ik wel thuis zijn bij haar.

Ik hoop dat het morgen het weer een beetje goed is, dan kan ik eens een beetje in de tuin gaan rommelen. Het ziet er allemaal zo troosteloos uit, nou kan ik niet heel veel doen maar misschien die potten legen, beetje aanvegen etc. zodat het er i.i.g. weer een beetje uitziet. Even schoffelen zodat de grond weer wat beter al dat water wat er naar beneden komt, kan verwerken. Vijver moet ook even bekeken worden dus ach altijd wat te doen. Het vee kan dan mooi meehelpen en heeft direct ook weer een frisse neus gehaald.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten