vrijdag 2 december 2011

Het is alweer vrijdag en vandaag is het mijn vrije dag. Omdat mijn examens er weer aankomen, heb ik ook volgende week vrij. Heerlijk gewoon want dan kan ik die laatste week nog even optimaal genieten van de pukken.

Momenteel zijn ze allemaal weer moe neergestreken. De dames op de paal en Aiko heeft plaatsgenomen in het zonnetje in de vensterbank. Eem ligt op het dekentje naast hem in de vensterbank. Leuk om te zien mini en maxi fawn aby;-) Hij is al een echte aby!

Ze hebben mij de hele ochtend geholpen met het huis schoonmaken, de laatste kado's voor sinterklaas in te pakken en natuurlijk met het kattenbakscheppen. Ik had mijn camera ook maar weer klaargelegd om weer eens wat leuke foto's te schieten met mijn nieuwe camera. Het gaat al steeds beter (nog wel op de automatische stand) Camera heb ik dan ook maar even leeggehaald zodat ik weer wat leuke plaatjes op de weblog kan plaatsen. De komende week ga ik zeker nog meer plaatjes schieten en hopelijk ook een hele mooie van mams met kids.

Ook met Vanna gaat het harstikke lekker, ze voelt zich wat zekerder en heeft denk ik daardoor minder of geen last van haar darmen. Puk kan soms een draak zijn en vind het heerlijk om Vanna te pesten. Vanna laat het altijd gebeuren door zo hysterisch te reageren maar op dit moment gaat het aardig goed. Puk mag van mij niet pesten en Vanna mag zich niet aanstellen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten