maandag 5 december 2011

Deze week ben ik lekker vrij en kan nog heerlijk genieten van het jonge grut. Ze vinden het harstikke leuk dat ik er ben, je merkt het aan ze. Ik was even achter gaan zitten en binnen no time zat de hele familie om me heen. Aandacht is wat ze heel graag willen. Gelukkig zijn ze nu weer moe aan het worden en gaat alles langzamerhand slapen. Hebben de grote aby's ook weer even rust want ze rennen alle kanten op die kleine druktemakers.

Aisja ging zo hard dat ze met haar poten in de waterbak belande. Maar even de pootjes afgedroogt en hup ze kon weer verder. Ze was er niet echt van onder de indruk. Heerlijk gewoon dat ze zo makkelijk zijn en ook zo lief naar ons toe.Gisteravond lag kleine Ami heerlijk tegen me aan te genieten. Totdat Aiko langskwam, vond het weer tijd om te spelen.

Ook mijn studieboeken zijn niet geheel veilig voor het grut. Moet uitkijken dat ze niet voorzien worden van allerlei gaatjes. Blijkbaar is het erg leuk om overal in te bijten;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten