vrijdag 25 november 2011

Ons huis is momenteel bevolkt door 4 aby's en 4 monstertjes. Monstertjes???  Ja ja zo kunnen we dat kleine grut maar beter gaan noemen. Pff wat een spul is het toch zeg. Van de week liep ik rustig door de huiskamer en ineens springt met een karatesprong April van achter tegen mijn been op. Want ja dat is toch wel een heel erg leuk spelletje om te doen.

Voor school moest ik ook wat spullen opzoeken dus kast open en zoeken maar. Binnen 2 seconden had ik hulp met het uitruimen van de kast. Allemaal moesten ze zich ermee bemoeien. Eten?? Dan komen ze allemaal direct aanrennen want tja ze krijgen NOOIT eten (dacht toch echt dat ik 4 keer per dag een bord vol hap neerzet maar misschien vergis ik me) en deze ochtend miste ik een rood spookje. Bleek onder de bank te zitten. Ik direct de boel nog beter afgedicht, nou Ami en April direct bezig om die blokkade weg te halen en als je ze wegzet, een boemerang is nog minder snel weer terug.

Maar ja ze geven ook zo ontzettend veel vreugde in huis. Ondanks al het ondeugende kleine drukke aby gedrag zijn ze ook schattig, lief en enig om te zien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten