dinsdag 11 oktober 2011

Gisteravond bij thuiskomst had ik een grote verrassing. In het kittendeel zaten nog maar 3 kittens en ik weet toch zeker toen ik 's morgens wegging dat het er nog 4 waren. Ik zag direct dat het April was die ik miste. Eerst even snel gekeken of ze niet op een ander plekje dan haar zusjes en broertje lag. Volgens was direct in de rest van de kamer kijken en ja hoor, daar lag madam, heerlijk op de bank. Ze had dus een plekje gevonden waar ze zich doorheen gewurmd had en was aan de wandel gegaan. April is dan ook de brutaalste van het geheel en voor de donder niet bang. Mmm direct maar even alles veranderd zodat ze er niet meer uitkan. Het deel waar ze zitten is weer een stukje groter en de bevallingskist heb ik deels afgebroken zodat ze nog wat meer ruimte krijgen. Straks ga ik ook nog even een krabpaaltje halen waarmee ze kunnen spelen.

Het hoofdstuk eten is nog een drama want behalve Aisja wil de rest nog geen vast voer. Ze vinden mams melk nog veel te lekker. Ik maak me er maar geen zorgen over want alles groeit nog goed en ze zijn tierig. Het zal wel een laat nest zijn qua eten. Iedere maaltijd van mams probeer ik het bij hun maar ze zijn zo weer weg, een vies bekkie trekken dat ze toch echt niet van plan zijn om dat vieze spul tot zich te nemen.

Zinnelijk is het hele stel wel, in het kleine kattenbakje vind ik netjes allerlei plasjes van de dames en heer. Dat is toch zoiets moois, ze weten gewoon dat ze daar hun plasje moeten doen. Zo mooi dat dat helemaal vanzelf gaat. Enige was ik moet doen is vaak de boel aanvegen want wat is leuker om die korreltjes uit de bak gooien. Het is genieten, genieten en nog eens genieten. Zal vandaag ook weer even een kleine fotosessie doen met de pukkies, kijken of het gaat lukken want stilzitten,dat doen ze niet....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten