dinsdag 6 september 2011

Gisteravond zijn we nog een keertje met Yana naar de dierenarts geweest. Ze heeft
zich zo lopen krabben in haar nek dat het helemaal open is. Eerst dacht ik dat het van
de spuit kwam en dat ze daar een reactie op had gehad maar ze ging ook op andere
plekken krabben. Mijn vermoeden ging uit naar de antibiotica die ze de afgelopen
week heeft gehad.

Gelukkig heeft ze van de dierenarts iets tegen de jeuk gehad en ik heb gisteravond
het truitje weer aangedaan na eerst de wondjes gezalfd te hebben. Vanochtend zag
het er allemaal weer een heel stuk rustiger uit. Ik zie haar ook niet meer overdreven
jeuken. Natuurlijk vind ze het truitje niet super maar ze rent er toch gewoon mee rond.
Puk was daar heel anders in, die deed erg dramatisch, een echte dramaqueen.

Over Puk gesproken, dat is ons dikkertje geworden. Ze doet het zo ontzettend goed,
heel relaxed en vooral veel met eten bezig. Ze krijgt nu 4 keer per dag eten en ik merk
aan haar dat dat haar goed doet. Echt ze is nog nooit zo mooi stralend geweest en het
is altijd al een schoonheid geweest. Nu maar afwachten wanneer ze besluit om te gaan
bevallen. Ik denk zelf dat ze van vrijdag op zaterdagnacht besluit aan de slag te gaan
maar ja het is en blijft een aby dus die kan ook lekker doen wat ze zelf wil.

De weblog zal misschien de komende week wat minder geupdates worden omdat Puk
gaat bevallen en we eventueel ons handen daar vol aan hebben. Daarnaast zal ik ook
wel bij moeten komen, want ze kiezen altijd de meest fijne tijden uit om te bevallen. Yana
standaard rond een uurtje of 3 รก 4, zou zo kunnen dat ons Pukkie dat ook gaat doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten