woensdag 28 september 2011

Gisteravond zat Martien nog te werken en wilde ik alvast naar bed gaan. Tevens even gezellig bij Vanna, Eem en Yana zitten. Op het bed lag wat modder dus dacht, mmm is er een met z'n modderpoten over het bed heengelopen. Nou zal de boel maar even uitkloppen. Trek de sprei weg en gatver ligt daar een PIER. Vanna was hier de schuldige van. Die vangt altijd pieren uit de tuin en neemt die mee naar binnen. Normaal legt ze die voor mijn voeten neer maar dit keer wilde ze me denk ik verrassen dus had ze hem in bed gelegd. Pff kon ik direct het bed helemaal verschonen want ga toch echt niet in bed liggen met de gedachte dat daar een pier gelegen heeft. Vanna zelf was helemaal trots op zichzelf, heb haar lief beloont maar ook gezegd dat ze de piertjes voortaan buiten mag laten spelen. Dat ze dat veel leuker vinden....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten