vrijdag 1 juli 2011

Eindelijk was het zover, Puk mocht voor haar snap-test naar de dierenarts. Eerst
is de meid even mee geweest naar mij werk. Daar heeft ze een uurtje gezellig op
mijn kantoor rondgehobbelt, we hebben maar besloten om haar aan te nemen als
toezichthoudster, deed ze erg goed.

Om 9.00u kon in haar bij de dierenarts brengen waar ze dan in de loop van de dag
getest zou worden. Normaal is het even een afspraakje bij de dierenarts tijdens het
spreekuur maar Puk is Puk dus een ontzettende friemel. Daarom in overleg met
mijn dierenarts gekozen voor een klein roesje waarna ze rustig bloed konden afnemen.

's Middags rond 3 uur werd ik gebeld dat mijn meisje weer mocht worden opgehaald.
Lekker de meid opgepikt, ze was nog een beetje waggeltje maar lekker naar huis
en in een mandje in de zon gelegd. In de winkel wat rundertartaar gehaald. Is lekker
licht en Puk vind het heerlijk. Om de anderhalf uur een beetje gegeven en mevrouw
knapte weer lekker op.

Al met al heeft madam het goed doorstaan. Hoorde wel dat ze moeite hadden met het
vinden van een ader dus achteraf was het helemaal een goede keuze want als ze
moeten zoeken als Puk niet rustig is? Mmm ik geef het je te doen. Straks als ik weer
uit mijn werk kom dan zal mag ze weer lekker in de tuin gaan rennen en de rest van
het tartaar samen met Yana opeten. De fawnies zijn niet van het vlees dus die krijgen
dan lekker een blikje.

Nu dus maar afwachten wanneer madam krols wordt want dan mag ze naar de kater,
ontzettend spannend............

Geen opmerkingen:

Een reactie posten