vrijdag 21 januari 2011

nog twee weekjes......

Vandaag hebben we ook Vanna en Puk weer teruggehaald bij mijn zus. Het ging een tijd goed maar helaas Yana ging weer haar dominante gedrag tonen dus nu hebben we voor de rust toch maar besloten om Vanna en Puk in de keuken, gang en slaapkamer te houden. Dat betekend vanavond een strijd wie er lekker bij mij in bed mag liggen.

Ik weet dat ook Yana's moeder zo'n dame is die altijd het nest klein wilde houden en erg beschermdend was tegenover haar kids dus ze heeft het niet van een vreemde.

De kleintjes groeien ondertussen steeds groter en groter, vooral onze Luigi is een beer van een gozer aan het worden. We hebben de afspraken al gemaakt voor het wegbrengen van de heren en de meid. Luna gaat 5 februari naar haar nieuwe personeel in Sittard en de mannen gaan 6 februari naar hun personeel in Vleuten. Gezien het gedrag van Yana is het inderdaad ook tijd voor de kleintjes om het huis te verlaten. Wij vinden het wel ontzettend jammer want met de dag worden ze aanhankelijker en willen ze meer en meer knuffelen.

Deze week was ik thuis vanwege mijn studie en oh wat een hulp heb ik toch gehad. De hele week lag er wel een kleintje bij me op schoot als het er niet twee waren. Levi natuurlijk ergens bij mijn gezicht maar vlak ook kleine Luna niet uit. Die begint met de dag aanhankelijker te worden. Begrijp het natuurlijk wel want toen ze ziek was heb ik veel haar oogjes schoon moeten maken en dat vond madammeke niet leuk. Nu ziet ze toch dat mensen wel heel leuk zijn, eten geven en knuffelen.

Tot slot, ik ga de foto's die ik gemaakt heb weer eens van mijn toestel halen en natuurlijk zullen die hier op de blog verschijnen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten