zondag 28 november 2010

vast voer

Dit weekend was het weer tijd om de pukken eens op de film te zetten en de boel in de huiskamer weer eens te verbouwen. Onderwijl de hummels aan het rondrennen waren met Yana in de kielzog, heb ik de kittenren veranderd. De kachel is nu weer helemaal vrij en daardoor was het mogelijk de ren nu over de gehele lengte van de kachel te maken. Heerlijk ruim met veel speelgoed voor de kids erin. Het deurtje heb ik nu ook goed geïnstalleerd waardoor we nu alleen nog maar een deurtje hoeven open te zetten en dan kan de bende lekker eruit om te spelen.
Yana vond dat het weekend maar niets, ze liep maar te pruttelen en wilde soms zelfs de kids terugslepen. Ik heb daarom maar even aan Yana uitgelegt dat de hummels ook groot gaan worden en dat ze ze best wel wat meer vrijheid mag geven. Daarnaast kunnen Martien en ik heel goed babysitten. Mmm ze was maar lastig te overtuigen.

Dit weekend is er ook een lichtpuntje voor Luna, de meid heeft vandaag voor het eerst wat gegeten. Ja ja tot nu toe weigerde ze echt pertinent om wat tot zich te nemen maar sinds ik een lekker papje voor haar maak van KMR en kip, krijg ik de dame toch zover om te gaan eten. De mannen doen het ondertussen nog steeds harstikke goed qua eten. Ze gaan steeds meer oppeuzelen dus ik verwacht binnen een paar daagjes wel de eerste keuteltjes. De mannen krijgen nu lekker rundertartaar met daar ook kip doorheen om ze zo langzaam op Applaws over te zetten. De kerels vinden het heerlijk dus dat gaat geen probleem worden.

Het weekend was natuurlijk ook weer harstikke goed om eens wat foto's en video's van de kleutertjes te maken. Het zijn er wel heel wat geworden, ga ze ook zeker hier op deze blog plaatsen, dadelijk alles maar
even aankoppelen en overzetten naar de pc, hopelijk lukt dat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten