donderdag 28 oktober 2010

Kool

Iedere ochtend mogen de hummels op de weegschaal en tje het is net kool. Vandaag waren ze wederom weer 14 gram aangekomen. Het lijkt alsof het niets is maar als je ziet dat hun gewicht in bijna één week verdubbeld is, tja dan moet ik zeggen dan doen ze het goed.

Eigenlijk moet ik geen hummels meer zeggen want we zijn er eindelijk uit qua namen. Onze kleine blauwe meid heet Luna en die naam past echt bij dit kleine wezentje. Onze grote wildkleurkerel heeft de naam Luigi gekregen, mijn vader keek heel blij toen ik dit vertelde. Hij is een operaliefhebber en dit is dus een uitstekende naam volgens hem. De kleinste wildkleurman is Levi, eigenlijk is knorretje meer een naam voor hem want hij kan altijd zo heerlijk knorren.

Vandaag heb ik ze even allemaal gepakt en geknuffeld. Yana staat er heel tevreden bij te kijken. Ik zeg ook altijd tegen haar oh wat een mooie kinderen, tja daar gaat iedere moeder wel van stralen nietwaar?

Dit weekend denk ik dat ik ook weer gaan kijken hoe het gaat tussen Puk en Yana nu het met Eem en Puk heel goed gaat. Iedere avond mag Eem gezellig bij Puk om haar toch wat gezelschap te geven. 's Nachts gaat het ventje dan weer terug en blijft Puk gezellig bij ons. Nou en of ze het gezellig vind zeg. Madam ligt tegenwoordig tussen ons ins i.p.v. op mijn hoofdkussen. Denk dat die straks niet eens meer terug wil naar de huiskamer om daar te slapen, zo'n tweepersoonsbed met personeel is veel leuker.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten